Facebook ja Instagram pakuvad igapäevaselt suuri väljakutseid nii ettevõtjatele kui turundajatele – kuidas tulemuslikumalt tegutseda ja infomüras silma paista? Kuidas jõuda õige sihtgrupini ja saavutatud tähelepanu tehinguteks pöörata?
Koolituse eesmärk on anda asjakohaseid teadmisi ja soovitusi just selle kohta, kuidas Facebookis ja Instagramis tegutsemine efektiivseks muuta.

Koolituse kohad on täitunud. Kui soovite lähitulevikus koolitusel osaleda, siis palun registreeruge huvitatuks. Nii saame Teid teavitada koha vabanemisest või uuest „Tulemuslik turundamine Facebookis ja Instagramis“ koolitusest.


  • Aeg: 29.03.2019 kell 11.00-16.00
  • Koht: Jalaka 8, PÄRNU (Pärnu Saksa Tehnoloogiakool)
  • Koolitaja: Brit Mesipuu
  • Koolituse maht: 6 akadeemilist tundi

Facebook ja Instagram on Eestis kõige populaarsemad sotsiaalmeedia platvormid. Sinu ettevõtte profiil ja tegevused nendes kanalites määravad ära selle kuidas su kliendid sind üles leiavad.
Koolituse eesmärk on omandada teadmised tulemuslikumaks turundamiseks Facebookis ja Instagramis.

Koolituse sihtgrupp

on alustavate ja juba tegutsevate väikeettevõtete juhid, turundusspetsialistid, kontoritöötajad ja kõigil teistel ametikohtade töötajad, kelle vastutada on ettevõtte sotsiaalmeedia kanalid.
Tööotsijad, kelle sotsiaalmeedias turundamise oskuste täienemisega on võimalik paremini tööturul toime tulla.

Koolituse sisu

  • Kuidas Facebook ja Instagram töötavad?
  • Kuidas seadistada Facebooki ja Instagrami kontosid?
  • Miks mu jälgija ei näe minu postitusi oma seinal?
  • Facebook ja Instagram Analytics – mida neist numbritest välja lugeda ja kuidas turunduses kasutusele võtta?
  • Kuidas koostada sotsiaalmeedia sisuplaani?
  • Mida pidada silmas piltide ja video juures?
  • #Hashtagid – kasutada või mitte?
  • Kuidas mänge läbi viia?
  • Mis asi on Facebook Pixel ja kuidas see aitab turundada?
  • Kuidas alustada Facebooki ja Instagramis tasulise reklaamiga ja mida pidada silmas rahasumma määramisel?

Kursuse läbinu:

  • teab, kuidas Facebook ja Instagram turunduskanalitena töötavad;
  • teab erinevaid reklaamimise võimalusi Facebookis ja Instagramis;
  • teab, kuidas Analytics’i numbreid tulemusliku turunduse jaoks kasutada;
  • tunneb  töövõtteid kuidas koostada sisu ja strateegiat;
  • teab kuidas jälgida makstud sisu tulemuslikkust

 

Brit Mesipuu on turundusega seotud üle 15 aasta ja sotsiaalmeedias tegev viimased 4 aastat. Varasemalt on ta olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka majutus- ja toitlustussektoris. Täna on ta pereettevõtte Milos OÜ tegevjuht ja turundushing. Senised koostööpartnerid on alates autokoolist, lauamängudest ja promokingitustest lõpetades lastetoitude ja kinnisvaraarendajateni välja.Igapäevaselt tegeleb Brit Mesipuu turunduse teemaliste artiklite kirjutamise ja ettevõtetele kodulehele ja sotsiaalmeediasse sisu tootmisega. Korraldab koolitusi ja on ka ise tiheda töögraafikuga koolitaja.

Koolituse maksumus: kuni 10.03  75  eurot

Õppekava “Tulemuslik turundamine Facebookis ja Instagramis”
Sooduskoodi tingimused ja taotlus
Tutvu õppekorralduse ja ostutingimustega.
Koolituse läbimisel TUNNISTUS Eesti Hariduse Infosüsteemi tegevusloa nr 152 alusel.

 

 

Koolituse õppekava

Info koolitusel osalejale
Koolituse ajakava 00:00:00
OSTA KOOLITUS14 KOHTA JÄÄNUDALGUSENI JÄÄNUD: 4 päeva
  • 75.00
  • 20 - Max grupi suurus
  • HIND KUNI 10.03.2019
  • AEG: 29.03.2019 kell 11.00-16.00
  • KOOLITUSE VORM: AUDITOORNE
6 STUDENTS ENROLLED
REGISTREERI HUVITATUKS
Made by © Kosk Disain OÜ

Setup Menus in Admin Panel