Facebook ja Instagram pakuvad igapäevaselt suuri väljakutseid nii ettevõtjatele kui turundajatele – kuidas tulemuslikumalt tegutseda ja infomüras silma paista? Kuidas jõuda õige sihtgrupini ja saavutatud tähelepanu tehinguteks pöörata?
Koolituse eesmärk on anda asjakohaseid teadmisi ja soovitusi just selle kohta, kuidas Facebookis ja Instagramis tegutsemine efektiivseks muuta.


  • Aeg: 06.11.2019 kell 10.30-15.30
  • Koht: Jalaka 8, PÄRNU (Pärnu Saksa Tehnoloogiakool)
  • Koolitaja: Brit Mesipuu
  • Koolituse maht: 6 akadeemilist tundi

Facebook ja Instagram on jätkuvalt Eestis kõige populaarsemad sotsiaalmeedia platvormid. Sinu ettevõtte profiil ja tegevused nendes kanalites määravad ära selle kuidas su kliendid sind üles leiavad ja kui tulemuslikud on reklaamid. Koolituse eesmärk on omandada teadmised tulemuslikumaks turundamiseks Facebookis ja Instagramis ja hoida kokku reklaamikuludelt. Iga koolitusel osaleja saab kaasa materjalid, millest hiljem iseseisvalt juhinduda ja miks mitte ideid genereerida.  

Koolituse sihtgrupp

on alustavate ja juba tegutsevate väikeettevõtete juhid, turundusspetsialistid, kontoritöötajad ja kõigil teistel ametikohtade töötajad, kelle vastutada on ettevõtte sotsiaalmeedia kanalid. Samuti on koolitusele oodatud tööotsijad, kelle sotsiaalmeedias turundamise oskuste täienemisega on võimalik paremini tööturul toime tulla.  

Koolituse sisu

  • Kuidas seadistada Facebooki ja Instagrami kontosid?
  • Facebook ja Instagram Analytics – mida neist numbritest välja lugeda ja kuidas turunduses kasutusele võtta?
  • Kuidas koostada sotsiaalmeedia sisuplaani?
  • Mida pidada silmas piltide ja video loomisel ja lisamisel?
  • Kuidas mänge läbi viia ja kuidas seda reklaamimisel kasutada?
  • Mis asi on Facebook Pixel ja kuidas see aitab turundada?
  • Kuidas teha kõige tulemuslikumalt Facebookis ja Instagramis tasulist  reklaami – sihtrühmade määramine, reklaamide üles seadmine, A/B testi läbiviimine jne.

 

Kursuse läbinu

  • teab, kuidas Facebook ja Instagram turunduskanalitena töötavad;
  • seadistab Facebooki ja Instagrami konto, vastavalt ettevõtte eesmärkidele;
  • kasutab erinevaid sisu loomise võimalusi ja rakendab neid Facebookis ja Instagramis;
  • oskab lugeda analüütikat ja teab, kuidas Analytics’i numbreid tulemusliku turunduse jaoks kasutada;
  • teab kuidas jälgida makstud sisu tulemuslikkust;
  • tunneb remarketingi võimalusi Facebookis reklaamimisel ja tuleb Facebook Pixel`i seadistamisega;
  • loob sobiva sihtgrupi vastavalt kampaania eesmärkidele;
  • kasutab reklaamide/kampaaniate seadistamisel analüüsil põhinevaid töövõtteid.

 

Brit Mesipuu on turundusega seotud üle 15 aasta ja sotsiaalmeedias tegev viimased 4 aastat. Varasemalt on ta olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka majutus- ja toitlustussektoris. Täna on ta pereettevõtte Milos OÜ tegevjuht ja turundushing. Senised koostööpartnerid on alates autokoolist, lauamängudest ja promokingitustest lõpetades lastetoitude ja kinnisvaraarendajateni  välja. Igapäevaselt tegeleb Brit Mesipuu turunduse teemaliste artiklite kirjutamise ja ettevõtetele kodulehele ja sotsiaalmeediasse sisu tootmisega. Korraldab koolitusi ja on ka ise tiheda töögraafikuga koolitaja.

Koolituse maksumus: 98  eurot

Koolitus sisaldab:  koolituse materjale, kohvipausi. Koolituse läbimisel TUNNISTUS Eesti Hariduse Infosüsteemi tegevusloa nr 152 alusel. Soodushind õpilastele ja tudengitele. Sooduskoodi tingimused ja taotlus Tutvu õppekorralduse ja ostutingimustega. Õppekava “Tulemuslik turundamine Facebookis ja Instagramis”  

Koolituse õppekava

Info koolitusel osalejale
Koolituse ajakava 00:00:00
ÕPPEKAVA
Õppekava 00:00:00
OSALEJA TAGASISIDE KOOLITUSELE
OSALEJA TAGASISIDE KOOLITUSELE 00:00:00
OSTA KOOLITUS17 KOHTA JÄÄNUD
  • 98.00
  • 20 - Max grupi suurus
  • HIND 98€
  • AEG: 06.11.2019
  • KOOLITUSE VORM: AUDITOORNE
8 STUDENTS ENROLLED
REGISTREERI HUVITATUKS
Made by © Kosk Disain OÜ

Setup Menus in Admin Panel