Väga tihti seisab disainer silmitsi sellega, et tehtud kujundus ei sobi. Miks tellija mõtleb ringi või soovib pidevalt parandusi? Kas ühte reklaami saab disainida nii tarbijate huvi kui ka tellija rahulolu? Miks mõni reklaam kõnetab tarbijat rohkem ja teine ei too soovitud tulemust. Kuidas ja kas disainer saab reklaamis tarbijaid suunata? Sellele ja veel mitmele küsimusele saad vastuse praktilisel koolitusel.


  • Aeg: 27.05.2021 (10:00-16:45)
  • Koolitaja: Aidi Mesi
  • Koolituse maht: 8 akadeemilist tundi
  • Koht: Pärnu Saksa Tehnoloogiakool

Koolituse sihtgrupp

Õpe on mõeldud kõigile disainihuvilistele või töötavatele kujundajatele, turundusjuhtidele kes soovivad paremini orienteeruda graafilise disaini loomisprotsessis ja ise kujundada erinevaid turundusmaterjale.

Koolituse sisu

  • Visuaalse kommunikatsiooni alused.
  • Kujunduse eesmärgi sõnastamine, sihtrühma määratlemine.
  • Olemasolevate võimaluste ja ressursside kaardistamine, kujundusülesande püstitamine.
  • Inspiratsioonikaardi koostamine, ideekavandi visualiseerimine.
  • Tehnilised valikud, kujunduse loomine, kujunduskvaliteedi ja autoriõiguse põhimõtetega arvestamine.
  • Kujunduse analüüs ja testimine.

Koolituse läbinud

  • Analüüsib lähteülesannet ja sõnastab selle alusel töö eesmärgi, püstitab kujundusülesande ja määrab kujunduskvaliteedi.
  • Visualiseerib või modelleerib lähteülesande alusel ideekavandid, esitleb neid meeskonnale või koostööpartnerile, selgitades tehtud valikuid ja küsides tagasisidet.
  • Valmistab ideekavandite alusel kujunduse, kasutades selleks sobivaid kunstilisi ja tehnilisi väljendusvahendeid, arvestab kujunduskavaliteedi ja autoriõiguse nõuetega.

Õppekeskkonna kirjeldus

Õppetöö toimub Pärnu Saksa Tehnoloogiakooli õppeklassis, mis on varustatud kaasaegse õppe- ja esitlustehnikaga ning vajalike arvutiprogrammide ja litsentsidega. Õppetöö tarbeks on ruumides nii võrguinternet kui Wifi leviala. Koolitus sisaldab praktilisi ülesandeid ning koolitaja poolset tagasisidet esitatud töödele.

Koolitaja

Aidi Mesi on lõpetanud Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini erialal, Marketingi Instituudi turunduse eriala. Omab pikaajalist meediaettevõttes töötamise kogemust erinevates valdkondades (reklaam, turundus, tootedisain).

Koolituse maksumus: 120 eurot

Soodushind õpilastele ja tudengitele

Sooduskoodi tingimused ja taotlus  Tutvu õppekorralduse ja ostutingimustega. Koolituse läbimisel TUNNISTUS Eesti Hariduse Infosüsteemi tegevusloa nr 152 alusel

Vigade, Vigade

OSTA KOOLITUSALGUSENI JÄÄNUD: 1 kuu
  • 120.00
  • PERIOOD: 27.05.2021 (10:00-16:45)
  • KOHT: AUDITOORNE
0 STUDENTS ENROLLED
    REGISTREERI HUVITATUKS
    Made by © Kosk Disain OÜ

    Setup Menus in Admin Panel